Urolog Dąbrowa Górnicza

Lek. Piotr Gawęcki, urolog Dąbrowa Górnicza

Co piąta kobieta przynajmniej raz w roku cierpi na infekcję dróg moczowych. Mężczyźni chorują rzadziej ze względu na inną budowę układu moczowego i bakteriom trudniej dostać się do środka, ale większość, szczególnie mężczyzn po pięćdziesiątym roku życia, cierpi na problemy z gruczołem krokowym.

Prywatna Poradnia Urologiczna w Sosnowcu, w której przyjmuje wykwalifikowany urolog, specjalista FEBU, Piotr Gawęcki to miejsce, w którym profesjonalizm łączy się z indywidualnym podejściem do pacjenta. Tutaj lekarz poświęca swoim pacjentom tyle czasu, ile wymaga rzetelna diagnostyka. Trafiają tu pacjenci zarówno z Sosnowca jak i poszukujący urologa mieszkańcy miasta Dąbrowa Górnicza i innych ościennych miast.

Kiedy udać się z wizytą do poradni urologicznej z Dąbrowy Górniczej?

Jest wiele różnych, czasami niejednoznacznych objawów, które mogą być niepokojące a które mogą wymagać wizyty w poradni urologicznej. Do najczęściej spotykanych zarówno u kobiet jak i mężczyzn objawów, to problemy z oddawanie moczu.

Jeżeli jesteś kobietą a Twój mocz jest mętny lub widać w nim krew, jeżeli oddawanie moczu powoduje ból lub pieczenie, udaj się do urologa. Może to być infekcja bakteryjna, kamienie nerkowe lub nawet guz pęcherza.

Jeżeli jesteś mężczyzną a strumień twojego moczu jest słaby lub nawet niełatwo Ci zacząć oddawać mocz, jeżeli musisz wstawać często w nocy do toalety lub czujesz pomimo opróżnienia, że pęcherz jest przepełniony, powinieneś udać się do urologa.

Z urologiem powinieneś się także skonsultować, jeżeli nietrzymanie moczu utrudnia ci codzienne funkcjonowanie lub gdy wydaje Ci się, że powodem powyższych dolegliwości mogą być leki, które przyjmujesz.

Problemy z oddawaniem moczu to jedne z tych oczywistych objawów, które powinny Cię zaniepokoić i zachęcić do wizyty u urologa. Ale czasami nietypowe dolegliwości, jak np. nawracające bóle kości czy zapalenie spojówek mogą również wskazywać na chorobę, która atakuje układ moczowy.

Zatem nie zwlekaj, udaj się do lekarza urologa!

Zapraszamy do poradni urologicznej działającej na terenie miasta Dąbrowa Górnicza

Jako doświadczony urolog lek. Piotr Gawęcki przeprowadza dokładny wywiad, zleca szerokie badania diagnostyczne, by w końcu postawić właściwą diagnozę i wdrożyć skuteczne leczenie.

Współpracuje z europejskimi ośrodkami urologicznymi a także ze specjalistami z innych dziedzin, by zapewnić swoim pacjentom jak najszersze i jak na najwyższym poziomie leczenie.

Jako urolog przyjmuje w mieście Sosnowiec, poradnia urologiczna mieści się na ul. Szpitalnej 1 (gabinet ale serdecznie zapraszam również mieszkańców Dąbrowy Górniczej. Dojazd z centrum Dąbrowy Górniczej  do mojego gabinetu samochodem zajmuje  ok. 7 minut, komunikacją miejską 15 min.